top of page
  • Josef Plachý

U17A - Vítězství pod taktovkou jednoho z rodičů :-)

BK Mariánské Lázně - Válečníci Děčín 65:71 (27:15, 45:30, 59:47)

To co jsem malinko předpokládal, se naplnilo. Dle mého lehké podcenění soupeře, plus jeho kvalitní hra a úspěšnost střelby oproti naší prostupné obraně a špatnému řešení situací po zisku míče znamenalo ztrátu 12ti bodů přes poslední čtvrtkou. V té jsme maličko upravili obranu a výsledek se dostavil.

Cenná výhra, zvláště proto, že jsem už v osmé minutě druhé čtvrtky musel opustit střídačku po té, co jsem neunesl nepřesné pískání obou rozhodčích a musel jsem jim sdělit co si o tom jak zápas pískají myslím (bál jsem se toho už v momentu, kdy jsem si přečetl hodnocení trenéra Loun, kteří v Mariánských Lázních prohráli o 40, ale stejně jsem to nevydržel).

Klobouk dolů před kluky, kterým jsem mohl vždy říct pouze pár vět z hlediště, a střídání vedl pan Průša, pokud mne slyšel :-). Výhra jde tedy i za ním :-).

Body: Randýsek 16, Helvig 12 (1x3), Vojtíšek 11 (1x3), Raymond 8 (1x3), Kafka 6 (1x3), Abraham 6, Kočka 4, Cita 4 (1x3), Průša 4.

Štítky:

Vybrané příspěvky
Poslední příspěvky
Archiv

↓Vybrat měsíc↓

bottom of page