top of page
  • Robert Landa

Reportéři utkání A-týmu

V online video přenosech z domácích utkání děčínského A-týmu vysílaných přes server TVCOM.cz se nově objevuje také reportér a třetí kamera na ploše. Z několika oslovených jako první přijal výzvu hráč a trenér BK Děčín Adam Fujera. Svou premiéru si Adam odbyl v posledním utkání nadstavby v rámci Studia basketbal proti Pardubicím.

Bylo pro Tebe snadné přijmout nabídku na pozici reportéra utkání?

Když mi přišla nabídka, tak jsem raději moc dlouho neváhal a přijal jsem ji. Věděl jsem, že to nebude lehký, ale rád zkouším nové věci a rád říkám nečekaným nabídkám "ANO". Tohle byla skvělá příležitost získat dobrou zkušenost.

Jak ses připravoval na první rozhovor?

O reportování jsem se dozvěděl asi 24 hodin před zápasem. Druhý den ve škole jsem si promyslel pár otázek, na co se budu ptát a odpoledne zhlédnul report z předešlého utkání. Pak už jsem byl v hale, jako každý jiný den, jen z jiné pozice.

Byl jsi nervózní? Ano, trochu jsem byl. Snažil jsem se rozptylovat a moc na to nemyslet, což se povedlo. S děčínskými hráči se vídám v hale, takže i to bylo výhodou cítit se před kamerou více v pohodě.

Díváš se zpětně na své rozhovory?

Pouze když je příležitost, třeba s rodinou nebo s kamarády jsme zkoukli pár rozhovorů, ale sám sebe jsem si ještě nepustil, i když lidi ze studia říkají, že bych měl (smích)

Co ti tahle nabídka přinesla?

Je určitě super vyzkoušet si věci z jiného pohledu. Třeba já jsem viděl spoustu podobných rozhovorů a nikdy nepřemýšlel nad prací reportérů, teď už vím, co to obnáší. Taky samotná zkušenost je do budoucna velmi cenná.

Klub má v plánu nabídnout roli reportéra/reportérky utkání také dalším odvážným a interesantním adeptům.

první rozhovor Adama Fujery 10. dubna s Ondrou Šiškou před domácím zápasem s Pardubicemi

Štítky:

Vybrané příspěvky
Poslední příspěvky
Archiv

↓Vybrat měsíc↓

bottom of page